قوانین و مقررات

  • ‏در مواردی ممکن است قیمت کالا با توجه به نوسانات بازار تغییر کند که فروشگاه دلتاشاپ به اطلاع سفارش‌دهنده خواهد رساند. و در صورت عدم پذیرش شرایط جدید از جانب سفارش‌دهنده، سفارش را لغو خواهد شد.
  • ممکن است در موارد هزینه بسته‌بندی به سلیقه شما هزینه ارسال کالا متفاوت محاسبه شود که به اطلاع مشتری خواهد رسید.
  • مشتری ۲۴ ساعت وقت دارد که آسیب‌های ناشی از حمل و نقل را به اینترنتی دلتا اطلاع دهد تا نسبت به آن رسیدگی شود.
  • مشخصات و آدرسی که در سایت وارد می‌کنید به منزله آدرس و مشخصات اصلی شما قلمداد شده و از آن طریق با شما ارتباط برقرار می‌شود.
  • فروشگاه دلتاشاپ حق دارد که اگر به دلایلی کالا ناموجود شد، سفارش شما را قبل از نهایی شدن لغو کند و هزینه شما را عودت دهد.
  • در صورت خرید و عدم رضایت، مشتری می تواند ظرف مدت 2 روز کالای خریداری شده را به همان شکل ارسال شده، بازگشت دهد - هزینه عودت کالا به عهده مشتری خواهد بود
  • پس از ثبت سفارش، فروشگاه دلتا بسته مشتریان را تحویل مراکز پستی می دهد و کد رهگیری مرسوله را در صورت درخواست مشتریان به آنها ارسال می کند. بدیهی است پس از آن، دلتا شاپ هیچگونه مسئولیتی راجع به تاخیر یا عدم تحویل بسته توسط پست را ندارد و از طریق کد پیگیری باید این مورد توسط مشتری بررسی شود.